امام جمعه قزوین:

نشست رییس جمهور با احزاب چشم دشمن را کور کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نشست رییس جمهور با احزاب مختلف سیاسی افتخار آمیز بود و چشم دشمنان انقلاب اسلامی را کور کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: گفت و گوی جناح‌های مختلف سیاسی با حضور رییس جمهور در کنار یکدیگر یک حرکت بسیار تماشایی بود و چشم دشمنان ما را کور کرد که انتظار داریم همین اقدام با پیگیری استانداران در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه دیدار و گفت و گوی بین روسای دولت با احزاب موجب افزایش امید، اتحاد و انسجام می‌شود، اظهار کرد: در آستانه انتخابات نمایش این هماهنگی و همدلی بسیار مهم است و نشان می‌دهد که اگر سلیقه متفاوتی داریم، اما مشت‌های ما در مقابل دشمنان اسلام گره شده و ما در داخل هیچ دشمنی با یکدیگر نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حال ارتکاب مجدد جنایت علیه کشور یمن هستند، ادامه داد: متاسفانه دیشب آمریکا مجددا به یمن حمله کرد، این کشور مستکبر از سال‌های قبل تاکنون یمن را با خاک یکسان کرده و با عربستان این کشور را مرتب بمباران کرده است، با اینکه چیزی برای مردم یمن باقی نگذاشته‌اند، اما امروز همه دنیا با یمن همراه هستند و در دنیا علیه آمریکا متحد شده‌اند، آمریکا یقین بداند که این به زیانشان تمام خواهد شد و این قدرت پوشالی و دروغ را از دست خواهند داد.

امام جمعه قزوین در ادامه به سالروز فرار محمدرضا شاه پهلوی از ایران اشاره کرد و گفت: هنگام فرار شاه هیچ کدام از اربابان و مستکبران دنیا به این افراد جا و منزل ندادند، بعد‌ها سلطنت او فرو پاشید و امروز ما شاهد هستیم که این اتفاق برای آمریکا نیز درحال تکرار است، این‌ها از منطقه فرار کردند و به زودی سلطنت آن‌ها نیز فرو می‌ریزد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: هر ملتی که به آمریکا تکیه کرد، در نهایت به زمین خورد، بار‌ها قرآن نیز گفته که اگر به ظالمان و ستمگران تکیه کنید آتش می‌گیرید، امروز ما با کشوری مثل رژیم صهیونیستی روبرو هستیم که نه ملت دارند و نه دولت، چون ملت این رژیم با اصل و ریشه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به میلاد حضرت امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و گفت: تلاش کنیم که شیعه در تراز این امام بزرگوار و نگهبان آبروی یکدیگر باشیم تا در نزد این امام معصوم سربلند بمانیم.

امام جمعه قزوین یادآور شد: افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهیدانی که از وی تاسی می‌کردند به خوبی فهمیدند که دنیا همانند بازار است و اگر با خداوند معامله کنند، قطعا سربلند و موفق خواهند شد، در عوض کسانی که حیله کردند و راه ظلم به انسان‌ها را در پیش گرفتند، به شدیدترین شکل ممکن متضرر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار