آغاز پویش «خوبه بدونی» با موضوع انتخابات در استان یزد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: اطلاع رسانی قوانین و آیین نامه‌های انتخابات ۱۱ اسفند ماه، در قالب پویش خوبه بدونی با مشارکت فرمانداری‌ها و ادارات استان یزد آغاز شد.

علی صالحی، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: پویش خوبه بدونی به منظور آشنایی بیشتر مردم با اختیارات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حال اجرا است و با همکاری فرمانداری‌ها و ادارات در اماکن عمومی اجرا می‌شود.

او افزود: در ادامه این طرح از هفتم بهمن ماه طرح انقلاب خدمت آغاز می‌شود و تا هفتم اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در این طرح، دستاورد‌ها و خدمات انجام شده در چهل و پنج سال گذشته در دولت‌های مختلف بیان می‌شود و فقط به ارائه خدمات این دولت بسنده نشده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: در مرحله سوم طرح سرنوشت یک ملت اجرا می‌شود و هدف از اجرای این برنامه‌های تبیینی نیز آشنا کردن اقشار مختلف مردم با قوانین و اختیارت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

صالحی افزود: سلسله نشست‌های رسانه‌ای با مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان نیز آغاز شده و در اولین نشست میزبان خبرنگاران در نشست خبری دبیر ستاد انتخابات استان بودیم همچنین نشست با رییس کمیته فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز برگزار شد و این نشست‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: نشست‌های آموزشی با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی فرمانداری‌ها نیز آغاز شده و مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها نشستی با رییس ستاد انتخابات استان داشته و پیشنهادات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند همچنین به منظور تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز رایزنی‌هایی انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: مردم همواره در همه صحنه‌ها مدافع اسلام و انقلاب بوده‌اند و قطعا در انتخابات پیش رو که نقش مهمی در سرنوشت جامعه دارد و بار دیگر شاهد حضور دشمن شکن و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.