تحقق ۹۷ درصد هدفگذاری اشتغال کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۹۷ درصد هدفگذاری اشتغال امسال استان محقق شده است.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به هدفگذاری ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی در کرمانشاه برای سال جاری، گفت : از این تعداد تاکنون ۳۳ هزار و ۶۲۰ مورد معادل ۹۷ درصد هدف گذاری انجام شده محقق شده است.

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته هدفگذاری اشتغال امسال استان کرمانشاه، قطعا تا پایان سال محقق خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه نتیجه تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد اشتغال در استان را می‌توان در کاهش نرخ بیکاری مشاهده کرد، یادآور شد: روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه از زمستان سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

احمدی با بیان اینکه در زمستان سال گذشته نرخ بیکاری کرمانشاه نسبت به زمستان سال ماقبل آن ۲.۸ درصد کاهش داشت و چهارمین استان از نظر کاهش نرخ بیکاری بودیم، خاطرنشان کرد: در فصل بهار امسال نیز نرخ بیکاری ۵.۲ درصد (نسبت به بهار سال ماقبل) و در فصل تابستان ۳.۳ درصد (نسبت به تابستان سال ماقبل) کاهش داشت.

وی ادامه داد: در پاییز امسال نیز نرخ بیکاری کرمانشاه از ۱۲.۹ درصد در سال قبل از آن به ۱۱.۲ درصد رسید که باز هم روند کاهشی را شاهد هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد: در پاییز امسال سه برابر متوسط کشور کاهش نرخ بیکاری داشتیم.

احمدی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به استان یاد کرد و گفت: یازده هزار میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی کرده و تاکنون چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.