تنور انتخابات در زرند و کوهبنان داغ‌تر می شود

با اضافه شدن ۴ نفر به داوطلبان انتخاباتِ زرند و کوهبنان، تنور انتخابات در این شهرستان ها داغ‌تر می شود.

 نشست مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات و اعضای این دو هیئت در سالن جلسات فرمانداری زرند برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این نشست با اعلام اینکه چهار نفر از داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها برای ورود به کارزار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با مشکل روبرو شده بود، تاییدیه خود را از شورای نگهبان دریافت کردند و ما در حال حاضر با ۴٣ داوطلب برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان روبرو هستیم.

وی با قدردانی از پیگیری‌ها و حضور مستمر اعضای هیئت اجرایی و نظارت به ویژه حضور چهره‌های پیشکسوت همچون سردار ایرانمنش در هیئت اجرایی اظهار داشت: فعالیت‌های داوطلبان به صورت دقیق در حال رصد است و تا آخرین روز‌های مانده به رای گیری می‌توان داوطلبی را رد یا تایید کرد.

علی پور رنجبر رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان‌های زرند و کوهبنان نیز با ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌های داوطلبان انتخابات اظهار داشت: نتیجه اعتراض‌ها همچنان در حال بررسی می باشد و داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تاییده شده است از اقدامات غیر قانونی در حوزه انتخابات پرهیز کنند که در صورت بروز و اثبات تخلفات برای ورود به عرصه نهایی انتخابات با مشکل روبرو می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار