مرادی گفت: برنامه ریزی برای تولید محتوا مورد نیاز برای انتخابات به کار کارشناسی حساب شدهای نیاز دارد.
وی با اشاره به این که در استان ۶۶ دستگاه اجرایی وجود دارد، افزود: یکی از برنامههای تاثیر گذار در این خصوص دعوت از شخصیتهای خاص مانند سخنگوی دولت، سخنگوی وزارت امور خارجه، حاج حسین یکتا است که هم محبوبند و هم صحبتهای آنها در افراد تاثیر گذار است.
وی خاطر نشان کرد: برنامهها باید به گونهای باشد که سبب افزایش امید و شور و نشاط در جامعه شوند.
مرادی تاکید کرد: در اجرای برنامههای مورد نظر دنبال برند خاصی نیستیم و همه باید در برگزاری این برنامهها با هم همکاری کنیم.
وی تصریح کرد: در تولید محتوا باید به خوبی شرایط مخاطب در نظر گرفته شود و با توجه این که تا ۱۱ اسفند ماه روز برگزاری انتخابات تنها ۳۸ روز زمان داریم، باید شبانه روزی با تولید محتوا برای افزایش حضور مردم در انتخابات تلاش کنیم.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی تاکید کرد: حضور رای اولیها در انتخابات سبب افزایش شور و نشاط انتخاباتی در جامع خواهد شد.
وی افزود: تولید محتوا برای استفاده در فضایهای مجازی باید با نهایت دقت انجام شود.
رییس سازمان بسیج رسانه استان هم در این جلسه با اشاره به تهیه طرح عملیاتی کمیته تولید محتوا در کارزار انتخابات گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام در ارتباط با موضوع انتخابات به راهبردهای مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت اشاره کرده اند.
سجاد رضایی با بیان این که مشارکت در این خصوص یک راهبرد اصلی است، افزود: باید از همه ظرفیتهای موجود برای تبدیل تهدید به فرصت جهاد تبیین استفاده کنیم.
به گفته وی ایجاد امید، افزایش احساس نشاط، ادراک سازی از دستاوردهای کلان و رقابت واقعی از جمله اهداف کلان در این خصوص است.
وی خاطر نشان کرد: در قالب برگزاری رویداد جرس توسط دهیاریها و بخشداریها اقدامات دولت در دو سال اخیر برای مردم بیان میشود.
رییس سازمان بسیج رسانی خراسان جنوبی از اجرای رویداد موبایلی، برگزاری اردوهای رسانهای پیشرفت توسط فرمانداری ها، رویداد جام رسانهای امید و مناظرههای انتخاباتی به عنوان تعدادی از برنامههای مورد نظر یاد کرد.
رضایی تاکید کرد: از همه ظرفیتهای موجود برای تولید محتوا در زمینه انتخابات باید بهره گرفته شود.
در ادامه این جلسه حاضران به بیان دیدگاههای خود در خصوص چگونگی تولید محتوا برای انتخابات پرداختند و به مواردی مانند ایجاد شور انتخاباتی در بین دانشجویان و دانش آموزان، پیش بینی هزینههای مربوط به تولید محتوا در رسانه ها، تولید محتوا توسط خود مردم، برخورد مناسب مدیران با مردم، پاسخگویی به شبهات، تنوع در تولید محتوا، ضرورت برگزاری شورای روابط عمومیها و ... اشاره کردند.