۱۷ داوطلب دیگر انتخابات مجلس در خراسان جنوبی تأیید صلاحیت شدند

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی از تأیید صلاحیت ۱۷ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اعلام اولین مرحله از نتایج بررسی اعتراض داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها گفت: در این مرحله ۱۷ داوطلب دیگر تأیید صلاحیت شدند که جمع داوطلبان تأیید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۹۱ نفر رسید.

او با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، با تأیید صلاحیت ۶ نفر دیگر، جمع افراد تأیید صلاحیت شده به ۳۵ نفر رسیده است افزود: در حوزه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان هم ۴ داوطلب دیگر تأیید صلاحیت شدند و جمع تأیید صلاحیت شدگان به ۲۷ نفر رسید.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه نیز با تأیید ۶ داوطلب دیگر، مجموع افراد تأیید صلاحیت شده به ۲۰ نفر و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه هم با تأیید یک داوطلب دیگر، مجموع افراد تأیید صلاحیت شده به ۹ نفر رسید.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان با اشاره به اینکه مهلت ۳۰ روزه شورای نگهبان برای رسیدگی به اعتراض داوطلبان تا ۱۹ بهمن ادامه دارد عنوان کرد: احتمال دارد تا آن زمان، افراد دیگر به فهرست تأیید صلاحیت شدگان اضافه یا از لیست افراد تأیید صلاحیت شده کم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.