تایید ۷ نامزد دیگر برای نمایندگی انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

۷ نفر دیگر از نامزد‌های نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان به مجموع تایید صلاحیت شدگان اضافه شدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: به استناد بند ب ماده ۶۳ قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، در دومین مرحله از اعلام نظر شورای نگهبان، ۷ نفر دیگر به مجموع تایید صلاحیت شدگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه شدند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه تعداد تایید صلاحیت شدگان انتخابات استان از ۹۱ به ۹۸ نفر رسید، افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۳۵ نفر تایید صلاحیت شده بودند که سه نفردیگر به این جمع اضافه شده و در مجموع تعداد نامزد‌ها به ۳۸ نفر رسید. همچنین در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با تایید صلاحیت ۳ نفردیگر، مجموع این نامزد‌ها از ۲۷ نفر به ۳۰ نفر افزایش یافت، در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه نیز یک نفر دیگر تایید صلاحیت شد و تعداد نامزد‌ها به ۲۱ نفر رسید و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز فعلا آمار همان تعداد ۹ نفر تایید صلاحیت شده قبلی است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: البته این آمار قطعی و نهایی نیست و در ادامه بررسی‌ها تا ۱۹ بهمن احتمال تغییرآن آمار وجود دارد و تعداد نامزد‌های دیگری به این فهرست اضافه خواهند شد.

وی با عنوان اینکه نظر قطعی شورای نگهبان ۲۰ بهمن اعلام می‌شود، از مردم خواست به گمانه زنی‌های رسانه‌ای و شایعات توجه نکنند و تا اعلام قطعی نظر شورای نگهبان صبر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار