در حالی که سربازان زن در ارتش رژیم صهیونیستی برای از فرار خدمت و جنگ، مدعی ابتلا به بیماری روانی هستند، ارتش آن‌ها را به حبس تهدید کرده است.

ده‌ها سرباز زن در ارتش رژیم اسرائیل از تقسیم شدن برای خدمت در پادگان آموزشی «نیرو‌های دفاع مرزی» در «سیاریم» واقع در وادی عربه در مرز با اردن خودداری کردند.

وب‌سایت اسرائیلی «Ynet» فاش کرده است که امتناع سربازان زن از خدمت، به ویژه در این منطقه، از آن روست که می‌ترسند اتفاق روز هفتم اکتبر نیز برای آن‌ها به ویژه در پایگاه نظامی "ناحل عوز" وسایر پایگاه‌های ارتش در غلاف غزه تکرار شود.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، با تأیید خبر امتناع سربازان زن از خدمت، گفت: ما آن روز نتوانستیم از "ناحل عوز" دفاع کنیم.

بر اساس این گزارش و شهادت بسیاری از کسانی که آن روز را در این پایگاه بوده اند، این حمله در حالی صورت گرفت که سران ارشد رژیم اسرائیل هشدار‌های آن‌ها قبل از ۷ اکتبر را نادیده گرفتند، علاوه بر این، شرایط خدمت سربازان زن در کل بخش‌های امنیتی فعلی بسیار نامساعد است.

وب سایت Ynet تایید کرد که ده‌ها سرباز زن از ترک پایگاه خود برای انتقال به پایگاه مذکور خودداری کردند که به تبع آن، برخی از آن‌ها بازداشت شدند و همچنین حدود ۵۰ سرباز زن در اوایل این هفته برای به کارگیری در پست نگهبانی در این موقعیت‌ها نام نویسی شدند، اما آن‌ها به شدت از انتقال به آنجا خودداری کردند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر عصر دیروز در واکنش به این موضوع گفت: ما باید متقاعد شویم که خدمت کنیم و توضیح دهیم که این شغل چقدر مهم است.

این سایت عبری خاطرنشان کرد: سربازان زن پس از هفتم اکتبر، با ادعای اینکه از شرایط سلامتی و روانی رنج می‌برند، سعی در فرار از خدمت در این پایگاه‌های مرزی داشته اند.

به عنوان مثال، این وب سایت توضیح داد که یکی از سربازان زن اسنادی را برای فرماندهی ارتش ارسال کرده است که نشان می‌دهد او در سن ۸ سالگی از نظر پزشکی به یک اختلال روانی مبتلا شده است و او تحت درمان است و نمی‌تواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

بر اساس شهادت این سرباز زن، مقامات "ارتش" اسرائیل به مدارکی که وی ارائه کرده بود، توجهی نکردند، از ارائه پرونده او به یک افسر بهداشت روانی خودداری کردند و حتی او را به زندان تهدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
این فلک زده ها در ارتش پلشت صهیونها هم باید از خودشان دفاع کنند هم از مقاصد شوم اشغالگران!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
زن ومرد ندارین همتون یه مشت حیوون هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه هر کی زن و بچه رو بفرسته جلو چون جون همه زنا و بچه های معصوم رو به خطر میندازه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی وطن پرست
۰۹:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
معصووووم ! زن اسرائیلی رو صفت معصوم بهش میدی ؟ اصن خبر رو درست متوجه شدی ؟ اینها یک مشت آدم کش تروریست هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
بازم اینها میجنگن و به کشورشون خدمت میکنن
دخترهای ما برین ببینین تو خیابونها در چه حالی و چه کارهایی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی وطن پرست
۰۹:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
بی ربط نگو مرد، جای زن تو جبهه جنگ نیست، اگر اسرائیل داره میفرسته دلیلش اینه کم آورده و نابودیشو می خواد به تاخیر بندازه
آخرین اخبار