نمایش تصاویری در حمایت از طوفان‌الاقصی در نمایشگر‌های تبلیغاتی در تل‌آویو

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند هکر‌های حامی فلسطین با نفوذ به سامانه پخش نمایشگر‌های تبلیغاتی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تصاویری را در حمایت از طوفان الاقصی منتشر کردند.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت نوشت که هکر‌های ترک‌تبار حامی فلسطینیان موفق به نفوذ به سامانه پخش نمایشگر‌های تبلیغاتی در تل‌آویو شدند و تصاویری در خصوص حمله عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و عبارت‌های تهدیدآمیز روی صفحه‌های نمایشگر منتشر کردند.

طبق نوشته این روزنامه، در سامانه پخش نمایشگر‌های تبلیغاتی شرکت صهیونیستی «Life» پیام‌های تهدیدآمیزی به زبان عبری منتشر شد که به نظر می‌رسید که توسط هکر‌های ترک‌تبار نوشته شده باشد.

این درحالیست که طرف ترکی هیچ واکنشی تاکنون نسبت به آن نشان نداده است.

هکر‌ها در پیام خود نوشته بودند: «همه شما قاتل و تروریست هستید، شما ترسو هستید و شما مسئول خون صد‌ها کودک بی‌گناه هستید. حتی در سینما هم از ما در امان نخواهید ماند. همگی شما را نابود خواهیم کرد و مانع دسترسی شما به اینترنت و خدمات بانکی خواهیم شد.»

این روزنامه عبری‌زبان گزارش داد که در حال حاضر پلیس در حال تحقیق در مورد ابهامات مربوط به این رخداد و حذف تصاویر و پیام‌های منتشر شده روی صفحات نمایشگر است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوز‌ها از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
واقعا ضربه سنگینی بود
چندین برابر حملات اسرائیل قدرت داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
در جنگ سایبری متاسفانه از خیلی ضعیف هستیم. باید بیشتر خودمونو تقویت کنیم. این حرکت هم بعد به هر حال ارزشمند بود
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
طوفان ناشی از اجرای طرح استعماری هدفمند یارانه ها هم ماکتش در سوپر مارکت های شهرمان عیان است میگویی نه سر به سوپر مارکت محلتان بزن تا وزش ان را احساس کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
وااای چه موفقیتی
آخرین اخبار