۱۶۵ مددکار در بخش دولتی و خصوصی بهزیستی زنجان فعالیت می کنند

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون ۶۷ مددکار در بخش دولتی، ۹۸ مددکار در بخش خصوصی و در مراکز مثبت زندگی و در مجموع ۱۶۵ مددکار مشغول فعالیت هستند.

روح الله خدابنده لو مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: زنان سرپرست خانوار، زنان خود سرپرست، کودکان بی سرپرست، کودکان بد سرپرست، سالمندان، افراد دارای معلولیت، خانواده های نیازمند حمایت و غیره از گروه های هدف در مددکاری اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: مددکاران تلاش می کنند تا با ایجاد تغییر و دگرگونی مناسب در شرایط مادی و معنوی افراد و اقشار جامعه، زمینه بهزیستی، رشد و تعالی آنها را فراهم کنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه مددکاری به عنوان یک حرفه یاورانه قادر است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و روانی را کاهش دهد گفت: ذات و ساحت کار در سازمان بهزیستی مددکاری است و در این میان مددکاران پیگیر رفع مشکلات جامعه هدف هستند.

وی اظهار داشت: مددکاران بهزیستی با تسلط بر دانش علمی و عملی و با ترسیم مسیر توانمند سازی فرد، تلاش می کنند تا با بهره گیری از تمامی خدمات و وسایل کمک توانبخشی، ایجاد اشتغال و تامین مسکن شرایط بهبود جسمی و روانی مددجو را فراهم کرده و همواره در خصوص رویارویی با بحران‌ها، منشاء اثر و تغییر در فرد و جامعه باشند.

این مسوول خاطرنشان کرد: با تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود مددکاران می توانند خدمتی شایسته، موثر و با کیفیت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه کنند.

برچسب ها: مددکار ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.