بیش از ۱۵ هزار نفر با خط ۱۴۸۰ بهزیستی زنجان تماس برقرار کردند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر با خط تلفن ۱۴۸۰ مشاوره بهزیستی زنجان تماس برقرار کردند که با طرح مسائل مختلف مشاوره دریافت کردند.

روح الله خدابنده لو مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از ۱۵ هزار زنجانی با خط ۱۴۸۰ بهزیستی زنجان تماس برقرار کردند گفت: زنجانی ها در مدت یاد شده در تماس با این خط مسائل مختلف از جمله مشکلات کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، اضطراب، وسواس و دیگر موارد را مطرح و از مشاوران کمک و راهنمایی درخواست کردند.

وی اظهار داشت: مشاوران و روانشناسان این بخش نیز با هدف ارتقای سطح سلامت روان جامعه به ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی پرداخته و در صورت نیاز تماس گیرندگان را به مراکز درون سازمانی و برون سازمانی ارجاع دادند.

این مسوول یادآور شد: هم اکنون ۳۰ مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی حضوری دولتی و غیردولتی در استان فعالیت می کند.

به گفته خدابنده لو، ۱۱ مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری غیردولتی نیز خدمات مشاوره و روان شناختی را به صورت تخصصی ارائه می دهند که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۷ هزار جلسه حضوری مشاوره برای مراجعه کنندگان برگزار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در خصوص فعالیت مراکز مشاوره حضوری دولتی یادآور شد: در سطح استان، یک مرکز مشاوره حضوری دولتی در شهرستان زنجان و ۶ دفتر مشاوره حضوری دولتی در شهرستان های ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، ایجرود و ماهنشان فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.