۵۰ واحد مسکونی آماده واگذاری به مددجویان بهزیستی زنجان است

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان های زنجان، خدابنده، ایجرود، ابهر و طارم واگذار همچنین ۱۵ پروژه اشتغالزایی و خدماتی در سطح استان افتتاح خواهد شد.

روح الله خدابنده‌لو مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ واحد مسکونی آماده واگذاری به مددجویان بهزیستی زنجان است گفت: بر این اساس از ۵۰ واحد مسکن، ۴۰ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری است که به مددجویان تحت پوشش با اولویت افراد دارای معلولیت واگذار می شود.

وی اظهار داشت: کمک هزینه اختصاص یافته به مددجویان برای ساخت این واحدهای مسکونی بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال است و این خانوارها در مجموع از یک میلیارد ریال معافیت های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی نیز بهره مند شده اند.

این مسوول همچنین به افتتاح طرح های اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: این طرح ها نیز با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در زمینه های دامداری، تعمیرات خودرو، باغبانی، زنبورداری، گیاهان دارویی، درب و پنجره سازی، خیاطی و غیره در شهرستان های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین از آغاز مسابقات ورزشی جام فجر ویژه کارکنان و جامعه هدف این سازمان خبر داد و یادآورشد: در این ایام برنامه هایی نظیر خدمات رایگان مشاوره، خدمات پیشگیری از معلولیت، بینایی سنجی و شنوایی سنجی به جامعه هدف و آحاد مردم ارائه خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ملاقات عمومی با جامعه هدف، گلباران مزار شهدا، ملاقات عمومی مسجد محور و بازدید از منزل مددجویان از دیگر برنامه های بهزیستی استان در این ایام است.

وی افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که از ابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده و مسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی کرده و امروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

برچسب ها: ساخت مسکن ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.