صدور سند تک برگ برای ۲۴ درصد از اراضی کشاورزی استان اردبیل

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد: تاکنون برای ۲۴ درصد از اراضی کشاورزی استان سند تک برگ صادر شده است.

فرهاد ثنایی صدور اسناد کاداستری اراضی کشاورزی را اولویت اصلی برنامه مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان اردبیل ذکر کرد و گفت: تاکنون نزدیک ۱۹۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان با انواع کاربری‌ها دارای سند تک برگ شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان این که مدیریت زمین و حفظ اراضی کشاورزی به عنوان بستر امنیت غذایی و تولید، یکی از مهمترین اولویت‌های کاری دستگاه‌های مسئول به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور تعیین شده است، افزود: صدور سند ترک برگ و با مختصات دیجیتالی و دقیق برای این اراضی، اولین گام در راستای تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی محسوب می شود.

به گفته او، مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان به صورت پویا در راستای حفظ اراضی کشاورزی، واگذاری و توسعه اراضی و ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی، کاداستر، رفع تداخلات اراضی و با هدف کلی مدیریت بر اراضی کشاورزی و توسعه و ساماندهی آن فعالیت می کند.

ثنایی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان امور اراضی کشور، حفظ کاربری اراضی کشاورزی را به عنوان پیشانی خط مقدم تولید و تأمین امنیت غذایی کشور مهم خواند و این کار را خدمت بزرگ به تداوم تولید در عرصه کشاورزی عنوان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.