پیشتازی خراسان جنوبی در ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی گفت: پروژه صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در این زمینه نیز مردم استان پیشتاز هستند.

 جوینده رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی گفت: یکی از پروژه‌های ستاد بازسازی عتباب صحن امام باقر در ضلع شمالی حرم امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) در کاظمین است.

 او با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه ۶ استان معین هستند، افزود: این ۶ استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، اصفهان و فارس است، ولی دبیرخانه مدیریت این پروژه در استان ما است.

جوینده ادامه داد: این پروژه باید نزدیک به سه سال ساخته شود که هزینه تخمین زده شده برای ساخت ۴۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صجن امام محمد باقر (ع) در کاظمین حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: امیدواریم با همت و تلاش همه مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) این پروژه به موقع به اتمام برسد و زائران از آن استفاده کنند.

او با بیان اینکه سهم در نظر گرفته شده برای امسال جهت ساخت صحن برای خراسان جنوبی تأمین شده است، اظهار کرد: در این زمینه نیز، چون سایر پروژه‌ها مردم خیر خراسان جنوبی پیشتاز بوده‌اند.

جوینده یادآور شد: ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین از یک سال پیش آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها باید تا سال ۱۴۰۴ به پایان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.