استاندار تهران:

احزاب استان تهران برای مشارکت حداکثری در انتخابات گام بردارند

استاندار تهران با تاکید بر جایگاه مهم احزاب در کشور گفت: احزاب استان تهران برای مشارکت حداکثری در انتخابات گام بردارند و به میدان عمل وارد شوند.

علیرضا فخاری در نشست صمیمانه با احزاب که در استانداری تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت درک جایگاه احزاب، در جهت رشد و تعالی بخشی به جمهوری اسلامی اظهار کرد: نگاه متفاوت به جریانات سیاسی و احزاب، برداشت‌های متفاوتی را از فضای سیاسی کشور رقم می‌زند.

استاندار تهران با اشاره به دستاورد‌های انقلاب، که اساس و ریشه خواستن‌ها و توانستن‌ها را در این نظام شکل داده است، عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی مصداق کامل جمهوریت و اسلامیت است، یعنی این نظام با اراده قلبی و حضور و مشارکت مردم به رسمیت رسید و ارزش‌های انقلاب اسلامی را شکوفا کرد.

فخاری در ادامه با تاکید بر جایگاه مهم احزاب در کشور گفت: احزاب نقش تعیین کننده و تأثیرگذاری برای پیشرفت و رفع مسائل و مشکلات کشور دارند و به همین جهت ضروری است که برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به میدان عمل وارد شوند.

وی برخورداری از برنامه، طرح و ایده را از دلایل موفقیت احزاب در کشور دانست و افزود: احزاب نباید فقط به دنبال مطرح کردن حزب باشند بلکه باید با نگاه راهبردی و ایده پردازی‌های صحیح در راستای پیشرفت کشور گام بردارند.

استاندار تهران قانون پذیری از سوی احزاب را امری مهم و خطیر دانست و اظهار کرد: باید همواره به این نکته توجه ویژه داشت که احزاب برای جریان سازی تشکیل می‌شوند و تفرقه افکنی جایگاهی در این روند ندارد.

فخاری در ادامه به نقش پذیری احزاب و جایگاه مهم آن‌ها در کشور، اشاره و عنوان کرد: مردم به برنامه‌ها و توانمندی‌های فکری و اندیشه‌های سیاسی اعتماد و به دنبال آن حرکت می‌کنند، لذا از همه احزاب، اقشار و جریانات سیاسی می‌خواهیم در فرآیند انتخابات سال جاری برای تحقق چهار مؤلفه «امنیت» «سلامت» «رقابت» و «مشارکت» مطروحه از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنند.

استاندار تهران به تضمین «سلامت» و «امنیت» انتخابات از سوی دولتمردان و تلاش برای گرم‌تر شدن «رقابت» و همچنین تشویق مردم به «مشارکت» و حضور پای صندوق‌های رأی از جانب احزاب اشاره و عنوان کرد: مجموعه این عوامل شور، شعور و شکوه انتخابات را به دنبال خواهند داشت.

برچسب ها: احزاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار