۱۵ داوطلب دیگر نمایندگی مجلس تأیید صلاحیت شدند

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی از تأیید صلاحیت شدن ۱۵ داوطلب دیگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اعلام سومین مرحله از نتایج بررسی اعتراض داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها گفت: در این مرحله ۱۵ داوطلب دیگر تأیید صلاحیت شدند که جمع داوطلبان تأیید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۱۱۳ نفر رسید.

او افزود: پیرو بررسی‌های صورت گرفته در شورای نگهبان نسبت به اعتراضات و شکایات نامزد‌هایی که در هیأت مرکزی نظارت تأیید نشده یا صلاحیت آن‌ها احراز نشده بود، سومین مرحله از اعلام نظر شورای نگهبان امروز به استان اعلام شد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: در مجموع تعداد کل نامزد‌های تأیید شده استان به ۱۱۳ نفر رسید.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ادامه داد: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف با تأیید صلاحیت ۶ نفر دیگر، تعداد نامزد‌های تأیید شده به ۴۴ نفر رسید.

او گفت: در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و سربیشه هم با تأیید ۵ نامزد دیگر مجموع نامزد‌های تأیید صلاحیت شده به ۳۵ نفر رسید.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه هم با تأیید ۴ نفر دیگر تعداد نامزد‌های تأیید صلاحیت شده به ۲۵ نفر رسید تصریح کرد: تعداد نامزد‌های تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه تغییری نکرد و آمار تأیید شده‌ها همان ۹ نفر است.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان همچنین با بیان اینکه بررسی‌ها در شورای نگهبان طبق قانون تا ۱۹ بهمن ادامه دارد گفت: امیدواریم تعداد دیگری از نامزد‌های نمایندگی مجلس به لیست نامزد‌های تأیید صلاحیت شده افزوده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.