رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در پروژه داوطلبانه اهدای خون، ۶۳ هزار و ۲۵۱ واحد خون سالم به بانک‌های خون سراسر کشور اهداء شد.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص طرح خون رسانی گفت: با وجود بیماری های مختلف در سراسر کشور معمولا به خون‌های سالم بیشتری در بانک خون‌ها نیازمند هستیم. به همین دلیل از مردم و داوطلبان می خواهیم که در این امر شرکت کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما موضوع اهدای خون است که به عنوان یک پژوه داوطلبانه صورت گرفته است. تمام جوانان و امدادگرانی که علاقه مند به انجام آن هستند می توانند در این امر وارد شوند. این طرح در پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون کشور اجرایی شده است.

او  ادامه داد: در این امر خداپسندانه ۶۳ هزار و ۲۵۱ واحد خون سالم به بانک‌های خون سراسر کشور اهداء شد تا در اختیار بیماران قرار گیرد.

سلیمی گفت: از داوطلبانی که علاقمند به کمک در تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز هستند، دعوت می‌شود تا با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر، ما را در این امر مهم همراهی کنند.البته ناگفته نماند تا به الان مردم به خوبی در این راه قدم برداشته‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار