مدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد مطرح کرد؛

وحشت استکبار جهانی از صدور انقلاب

حجت الاسلام نجیمی گفت: استکبار جهانی در حال دست و پا زدن و نابودی است؛ بنابراین همواره به دنبال توطئه هست؛ چون آنان از صدور انقلاب وحشت دارند.

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان و دومین سالگرد ذاکر الحسین مرحوم سید محمد روح الامینی با سخنرانی حجت الاسلام علی رضا نجیمی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد و مناجات خوانی سید مهدی میرداماد در  تکیه شهید روح الامینی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام علی رضا نجیمی، مدیر کل سازمان تبلغیات استان یزد با استناد به آیات و روایات گفت: مقام شهادت، مقامی بس والا است که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می باشد؛ بنابراین  در طول تاریخ همگان برای رسیدن به این جایگاه تلاش کردند.

وی بیان کرد: وقتی خداوند بخواهد بنده‌ها را مورد تکریم قرار بدهد، نعمت شهادت را به آن‌ها هدیه می‌دهد؛ زیرا خون شهید، مسیر اسلام را پویا و توطئه‌های دشمنان را بر ملا می‌کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد افزود: خداوند دری از در‌های بهشت را به شهیدان اختصاص داده است؛ بنابراین مولای متقیان برای رسیدن به مقام شهادت تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: حیف است که برخی افراد همچون سردار دل‌ها در بستر مرگ از دنیا بروند و  شهید سلیمانی از وجود خود سردار دل‌ها برای دشمن خطرناک‌تر است.

حجت الاسلام نجیمی افزود: مقام و خیری برتر و بالاتر از شهادت در این دنیا نداریم و شهیدانی که دعوت حق را لبیک گفتند و برای دفاع از دین خدا جانشان را فدا کردند از ما توقعات و انتظاراتی دارند.

وی ادامه داد: شرکت در جلسه شهدا باید بر معرفت و بصیرت ما بیفزاید و برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) تلاش کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: امروز مهم‌ترین انتظار شهدا از ما، یاری دین خدا است در حالی که دشمن جنگ احزاب را راه اندازی کرده تا نام مولای متقیان بر بالای موذنه‌ها نباشد.

وی بیان داشت: امروز ما باید به ندای نماینده حضرت ولی عصر (عج) لبیک بگوییم و  نقطه پرگار و شمع هدایت برای جوانان و نوجوانان باشیم.

حجت الاسلام نجیمی افزود: برای یاری دین خدا باید با تمام وجود و با نصرت حداکثری حرکت کنیم؛ زیرا شهیدان برای یاری دین از تمام هستی خود گذشتند.

وی بیان کرد: برای یاری دین خدا باید هوای نفس خود را کنار بگذاریم، اخلاص داشته باشیم و هم رنگ خدا شویم، وحدت و همدلی خود را تقویت کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: برای یاری دین خدا، گاهی باید اموال خود را تقدیم کنیم، اهل سخاوت و بخشش باشیم و گاهی برای یاری دین خدا باید آبرو و جان بدهیم، مقاوم باشیم و در مسیر حق استقامت کنیم.

وی بیان داشت: استکبار جهانی در حال دست و پا زدن و نابودی است؛ بنابراین همواره به دنبال توطئه هست؛ چون آنان از صدور انقلاب وحشت دارند.

حجت الاسلام نجیمی افزود: مردم فلسطین و یمن از مردم ایران الگو گرفتند و با تمام وجود در برابر دشمنان ایستادند.

وی تاکید کرد: شهیدان، امام زادگانی هستند که نور تلولو می‌کنند؛ بنابراین باید با جهاد تبیین، جهاد فرزند آوری، خدمت رسانی و امید آفرینی، دین خدا و انقلاب اسلامی را یاری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار