طنین نوای انقلاب در خیابان‌های کرمان

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، دقایقی پیش رژه موتوری و خودرویی در استان کرمان برگزار شد.

 خیابان‌های اصلی شهر کرمان از صبح امروز(پنجشنبه) همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، میزبان خودروهایی بودند که مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی برخی نواها و سرودهای تاریخی و خاطره‌ساز اوایل انقلاب را با بلندگو پخش کردند.

دوازدهم بهمن ماه، یوم الله تاریخی و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور، سرآغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است که ویژه برنامه های مختلفی در این زمینه هرسال در جای جای کشور برگزار می شود.

امروز داود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز مهمان اهالی دیار کریمان است تا هم در ویژه برنامه‌های آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان شرکت کند و هم برخی پروژه‌های عمرانی، خدماتی، سلامت و شهری را یا کلنگ زنی یا افتتاح کند.

طنین نوای انقلاب در خیابان‌های کرمان

رییس سازمان برنامه و بودجه دقایقی پیش از طریق فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان وارد این شهر شد و قرار است در جلسه مشترک شورای اداری، برنامه ریزی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شرکت کند.

شرکت در مراسم دوازدهم بهمن ماه، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره)، افتتاح تله کابین شهر کرمان، افتتاح ساختمان دانشکده طب سنتی و ساختمان مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مراسم کلنگ زنی احداث بیمارستان شفا، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در راستای قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت و افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز علی احمدی از دیگر برنامه‌های معاون رییس جمهور در سفر به کرمان اعلام شده است.

مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن ماه، سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن ایران اسلامی نیز اکنون در مصلی امام علی کرمان درحال برگزاری است. 

طنین نوای انقلاب در خیابان‌های کرمان

این مراسم باحضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ؛منظور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛ حجت الاسلام والمسلمین حمیدی نماینده عالی قوه قضاییه در کرمان؛ دکتر فداکار نماینده عالی دولت در استان؛بخشی دادستان کرمان ؛  نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مردم انقلابی و ولایت مدار دیار کریمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) در حال برگزاری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.