سرپرست شهرداری کرمان گفت: تله‌کابین کرمان، فردا همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

 محسن تویسرکانی با بیان اینکه تله‌کابین میثاق ملل کرمان با مشارکت شهرداری کرمان و سرمایه‌گذاری موسسه اعتباری ملل، به‌صورت BOT در مجموعه پردیسان قائم (عج) و کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) و در جوار مرقد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، احداث شده است، گفت: طول مسیر تله‌کابین ۱ هزار و ۴۵۰ متر و ارتفاع آن ۲۰۰ متر است.

وی با بیان اینکه این پروژه می‌تواند جایگاه کرمان را در صنعت گردشگری به‌ویژه در منطقه جنوب‌شرق کشور ارتقا دهد، بیان کرد: تله‌کابین میثاق ملل کرمان، یک مجموعه تفریحی، رفاهی، گردشگری، خدماتی و پذیرایی است و بدون تردید آمار گردشگرانی که مقصد گردشگری خود را کرمان انتخاب کنند، افزایش می‌دهد.

سرپرست شهرداری کرمان، نوع سرمایه‌گذاری برای ساخت تله‌کابین کرمان را از نوع سرمایه‌گذاری‌های پایدار خواند و بیان داشت: این تله‌کابین نقش موثری در مسیر پیشرفت شهر کرمان خواهد داشت.

آیین بهره‌برداری از تله‌کابین میثاق ملل کرمان، فردا ۱۲  بهمن‌ماه، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در بزرگراه شهید پورجعفری، خیابان ضلع شرقی ایستگاه CNG – ایستگاه مبدأ، برگزار خواهد شد.

برچسب ها: دهه فجر ، تله کابین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار