مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: پنج کانال تلویزیونی انتخاباتی ۲۴ ساعته برای تبلیغات کاندیدا‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان راه‌اندازی شده است.

سید محسن لطیفی گفت: این کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی از ۲۷ دی ماه به صورت آزمایشی در صدا و سیمای مرکز اردبیل راه اندازی شده است و امشب با حضور مسئولان استان به طور رسمی افتتاح می‌شود.

او افزود: کاندیدا‌ها با توجه به تقویم انتخاباتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در زمان خود از طریق این کانال‌ها با مردم در میان خواهند گذاشت تا مردم با بهره گیری از این صحبت‌ها و با دریافت اطلاعات بیشتر و بهتر نسبت به کاندیداها، حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل با بیان اینکه ۲۰۰ کانال تلویزیونی انتخاباتی در کشور راه اندازی می‌شود که از این تعداد سهم استان اردبیل پنج کانال است، گفت: برای کانال تلویزیونی حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین عنوان "ساوالان"، برای کانال حوزه انتخابیه خلخال و کوثر "آق داغ"، برای حوزه انتخابیه مشگین شهر "آیقار"، برای حوزه انتخابیه گرمی و انگوت "آران" و برای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز "آراز" نام گذاری شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند امسال برگزار می‌شود. در این دوره ۲۴۱ داوطلب برای هفت کرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی از این استان رقابت خواهند کرد.

اردبیل با ۱۲ شهرستان و پنج حوزه انتخابیه، هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.