فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامهریزی انجام شده ۵۹ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و تعداد از شهرداریها به همراه کارشناسان و معاونان در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالها و مطالبههای مردم استان شدند.
وی افزود: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص اشتغال، وام، مسکن، شکایت از دستگاههای اجرایی و شهرداریها میباشد.
طهماسبی اضافه کرد: از اول سال تاکنون این بیست و سومین میز ارتباطات مردمی در این استان است که با هدف خدمترسانی و شنیدن صدای مردم از سوی دستگاههای اجرایی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شده است.
بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلایهای نماز جمعه موجب باعث افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان شده، گفت: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای مردم پیگیری و برطرف شود.
طهماسبی ادامه داد: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.