بهره برداری بیش از ۲۰۰ طرح در شرکت توزیع برق استان یزد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد از افتتاح و بهره برداری ۲۴۱ طرح شرکت توزیع نیروی برق در دهه فجر امسال خبر داد.

علی‌جم مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد در نشست خبری، با اشاره به این موضوع که ۷۵ درصد مشترکین میزان مصرف برقشان در این استان زیر الگوی مصرف است، گفت: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران، ۲۴۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۴۸ میلیارد تومان در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: تعداد مشترکین برق استان یزد طی ۴۵ سال گذشته بالغ بر ۴۷ برابر شده است و در استان یزد ۱۸ هزار پست برق فعال است که به ۷۷۸ هزار و ۲۸۰ مشترک برق خانگی و تجاری برق رسانی می‌کند.

مدیرعامل  در ادامه با بیان این‌که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۷۶ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است، تصریح کرد: تأمین برق ۲۸ روستا، نصب ۳۰۰ دستگاه ترانس برق برای تقویت شبکه و بهینه سازی مصرف و برق رسانی به ۲۸ پروژه نهضت ملی مسکن از جمله اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در استان یزد است.

او برق‌رسانی به روستاها، توسعه و ساخت شبکه‌ها، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ها و تأمین روشنایی معابر اصلی و فرعی را از جمله عناوین طرح‌های در دستور کار توزیع برق استان یزد برای دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: استان یزد رتبه نخست کشور در بحث کاهش خاموشی در ایام پیک را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.