همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، یک مرکز فیزیوتراپی به همت بخش خصوصی در کوهبنان افتتاح شد.

امام جمعه کوهبنان در حاشیه این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی و رئیس شبکه بهداشت و درمان، بخشدار مرکری و اعضای ستاد دهه فجر کوهبنان انجام شد، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی مومنان باید درکار‌های خیر پیش قدم باشند و هر کسی حاجت مومنی را برآورده کند، خداوند در قیامت صد برابر حاجت او را جبران می‌کند.

حجت الاسلام حسن ایزدی افزود: توفیق خدمت به خلق از وظایف همه مومنان است و رفع حاجت مومن در محضر خداوند تبارک و تعالی از امور خیر و بسیار پسندیده به شمارمی آید.

وی ابراز داشت: جای تشکر دارد که با مساعدت بخش خصوصی شاهد راه انداری اولین مرکز رسمی فیزیوتراپی در شهرستان کوهبنان هستیم.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز گفت: افتتاح این مرکز یک نیاز اساسی و ضروری برای مردم این خطه بود که با تلاش بخش خصوصی ایجاد شد.

وی افزود: تا قبل از افتتاح این مرکز، شهروندان کوهبنانی برای انجام امور مربوط به فیزیوتراپی می‌بایستی به شهرستان‌های مجاور از جمله کرمان، زرند، راور، بافق و یزد مسافرت کنند.

توکلی تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز هم در کاهش هزینه‌ها و هم از اتلاف وقت شهروندان کوهبنانی جلوگیری می‌شود و آنان مجبور نیستند برای امور فیزیوتراپی جاده‌های کوهستانی و خطرناک با مسافت طولانی شهر‌های همجوار را طی کنند.

فرماندار کوهبنان گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای فیزیوتراپی و خدمات بازتوانی در این مرکز وجود دارد و مردم شهرستان کوهبنان می‌توانند از خدمات فیزیوتراپی و بازتوانی این مرکز استفاده کنند.

ایزدی سرمایه گذار مرکز فیزیو تراپی کوهبنان هم گفت: برای راه اندازی این مرکز به صورت خانوادگی مشارکت و با سرمایه گذاری دو برادر دیگرم اقدام به این کار کردیم .

وی افزود: برای راه اندازی و خرید تجهیزات و امکانات این مرکز بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است.

این سرمایه گذار بخش خصوصی فیزیوتراپی کوهبنان تصریح کرد: در حال حاضر چهار نیروی فعال در کنار دو پرستار و پزشک در موسسه فیزیوتراپی لبخند شیرین کوهبنان فعالیت دارند.

ایزدی بیان داشت: این مرکز در دو شیف صبح و عصر در راستای اصلاح و درمان اختلالات پوسچرال، قوز کمری، گوژ پشتی، انحراف زانو، اختلالات ستون فقرات گردنی و کمری و همچنین ارائه خدمات درمانی فیزیوتراپی فعالیت دارد.

وی ابراز داشت: شهروندان کوهبنانی و مناطق اطراف می‌توانند ضمن مراجعه حضوری به این مرکز فیزیوتراپی در بلوار ولایت جنب پمپ بنزین کوهبنان برای اخذ نوبت اقدام و یا با شماره تلفن ۰۳۴۳۳۴۹۵۰۰۵تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار