طرح ده شب ده مسجد در دهه مبارک فجر با حضور دادستان مرکز استان در مساجد محله‌های خانه اصفهان، باغ فردوس، ناژوان، رهنان و حسین آباد برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در طرح جهادی ده شب ده مسجد، با اشاره به نقش برجسته رهبری امام خمینی (ره)، تکیه بر جوانان و حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سایه ارشادات مقام معظم رهبری (مد ظله)، اعتقاد مردم به اسلام و حضور پرشور آنان، انقلاب اسلامی راه خود را یافته و مردم بسیاری از کشور‌ها پیام انقلاب را دریافته‌اند، چنانچه امروز شاهد شکل‌گیری حرکت‌های ضداستکباری در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین هستیم که به برکت صدور فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است.


سیدمحمد موسویان در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: هدف دشمن ناامیدی و دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است، لذا باید روحیه خود را تقویت کنیم و ضمن حضور پرشور در انتخابات، به افراد اصلح رأی دهیم.


طرح ده شب ده مسجد دادگستری کل استان ویژه ایام الله دهه مبارک فجر، با هدف پاسخگویی به سوالات و مشکلات همشهریان برگزار شد.


مدیرکل، کارشناسان و روسای ادارات مناطق ثبت اسناد و املاک اصفهان با گفتگوی چهره به چهره و استماع سوالات ثبتی مراجعین، نسبت به ارائه راهکار‌های مناسب برای تسهیل امور و رفع مشکلات اقدام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.