خانی با یادآوری آثار پیروزی انقلاب، گفت: گسترش آرمان آزادیخواهی به ویژه در منطقه یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب در ایران بود.

خانی  در سخنرانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گرمسار با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی حکومت استبداد و رژیم ظالم شاهنشاهی از بین رفت، گفت: رژیم گذشته هر روز وجبی از این خاک را یا می‌فروخت یا باج می داد و امروز به برکت خون شهدا و راهبردهای امامین انقلاب، وجبی از این خاک را از دست ندادیم.

وی گفت: در گذشته ایران به عنوان ژاندارم منطقه نامیده می شد اما این فقط یک اسم بود و هیچ اختیاری در این خصوص نداشتیم و این ها همه اسم استعماری است که استکبار و سر دمداران استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسراییل این را القا کردند.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه امام انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب راه انقلاب و راه آزادی را به همه آزادیخواهان انقلابی آموختند، ابراز کرد: امروز دنیا قبطه انقلاب و آزادی ایران را می‌خورد.

فرماندار گرمسار از رشد ۸۷ درصدی افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع ۱۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح طرح های دهه فجر هزینه شد.

وی گفت که در ۴۰ سال گذشته در شهرستان گرمسار توسعه همه جانبه ایجاد شد و پروژه های عمرانی خوبی در این شهرستان در حال اجرا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.