معرفی نفرات برتر مسابقه دوخت توربان در شهرکرد

بانوان طراح و خیاط چهارمحال و بختیاری در مسابقه دوخت توربان مهارت‌های خود را برای طراحی و دوخت کلاه‌های حجاب به نمایش گذاشتند که در پایان از ۹ نفر از آنان تجلیل شد.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با دهه فجر و با همکاری هیات موسس انجمن مد و لباس استان، مسابقه دوخت توربان با شرکت ۲۴ نفر از بانوان طراح و خیاط و در بخش‌های بزرگسالان و آموزشکده‌های استان در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات یک روزه، توربان دوخته شده توسط مرضیه نکویی در بخش بزرگسالان توانست نظر داوران را جلب کرده و در جایگاه نخست قرار گیرد.

فرجی با بیان اینکه در همین بخش فاطمه بیگی دوم شد و پروین پورمحمدی و امنه عباسی در جایگاه سوم قرار گرفتند، اضافه کرد: هیات داوران این مسابقه زینب آذربون را هم به عنوان برگزیده مقام چهارم بخش بزرگسالان معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: فاطمه پسند و نرجس هیبتی از آموزشکده فارسان نیز مقام‌های اول و دوم بخش آموزشکده‌ها را به دست آوردند، نرگس کیانی از کیار و سارا حیدری از فارسان هم در این بخش به صورت مشترک جایگاه سوم را از آن خود کردند.

فرجی ادامه داد: توربان یا کلاه حجاب نوعی سربند با تنوع زیاد در طرح و رنگ، است که با نام کلاه حجاب نیز شناخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار