گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در تبریز

مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای مدافع امنیت و اربعین شهدای دانش آموز و فرهنگی حادثه تروریستی کرمان در امامزاده سید حمزه تبریز برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در تبریز با بیان اینکه کسانی که ادعای دوستی با ملت ایران را می‌کنند دشمنان اصلی ما هستند گفت: قطعا طراحان این ترور‌ها دوستان مردم ایران نیستند دست آمریکا و اسرائیل به خون دانش آموزان ما آلوده است اما این چپاولگران خود را تطهیر کرده و دم از حقوق بشر می‌زنند.

آقای سعادتی اظهار کرد: راهی که شهدا در سال ۵۷ شروع کردند راه سعادت ما است چون توانستند در مقابل چپاولگران بایستند و آن‌ها را شکست دهند و همه این توطئه‌ها نشانه ناراحتی دشمنان از پیشرفت نظام و قدرتمند شدن ایران اسلامی در دنیا است.

مزدوران داعشی آمریکا ساعت ۱۴:۴۵ روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه امسال در یک عملیات تروریستی در مسیر زائران گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۲ انفجار انتحاری انجام دادند که به دنبال آن ۹۵ نفر شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند و از این تعداد شهید ۲۸ دانش آموز و ۲ نفر فرهنگی آموزش و پرورش بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.