فرش قرمز برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از معرفی و ارائه ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

منصور مهرزاد در حاشیه نمایشگاه یاد شده افزود: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است و با تمام توان از آنان حمایت خواهیم کرد.
وی گفت: سرمایه‌گذاران در صورت تمایل به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کردستان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: مراکز گردشگری سلامت دگایران، قشلاق و گریزه، کمپ گردشگری سورین، سد سورال و بلوار ساحلی، اقامتگاه‌های سنتی منزل خان احمدی، نصرت نصرتی، ملایی، نصرت نوری و احمدی، مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری پارک معلم، سد وحدت، زریوار، قطار تفریحی، عمارت مردوخ و پارک نیشتمان، دهکده سلامت قشلاق ١، ٢ و ٣، محوطه‌های گردشگری کوه نسار بیجار، پارک نوروز، کمپ بابوس و سفره خانه‌های سنتی کسوت‌آرا و حمام قصلان از جمله بسته‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی است.
مهرزاد یادآور شد: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری کردستان، با تمام توان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان استقبال و حمایت خواهیم کرد.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تا روز ۲۷ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.

برچسب ها: گردشگری ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.