کشف کالای قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان از کشف ۸۰ طاقه پارچه و تعداد ۲ هزار و ۲۸۰ قلم انواع لوازم آرایشی فاقد هرگونه مجوز گمرکی خبر داد.

 سرهنگ کامران خوشناموندگفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان ماموران ایست و بازرسی امام زاده عبدالله شهرستان هندیجان طی یک عملیات، موفق به توقیف یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی دیلم به هندیجان شدند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سرهنگ خوشناموند با بیان اینکه کارشناسان ارزش پارچه‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

او گفت: همچنین در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز ماموران ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدالله با اشراف اطلاعاتی پس از کنترل محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۲ هزار و ۲۸۰ قلم انواع لوازم آرایشی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سرهنگ خوشناموند  با بیان این که کارشناسان ارزش بار توقیفی را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار