مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام خبر داد

آماده باش کامل برای مقابله با وقوع سیل احتمالی

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید در استان از آماده باش کامل دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با مدیریت بحران در استان خبر داد.

مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در نشست ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر امروز چهارشنبه و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها مردم، هشدار صادر شده را جدی بگیرند.

وی در ادامه افزود: کلیه فرمانداران موظف هستند در این ایام در حالت آماده باش باشند و مرخصی کارکنان دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران تا پایان این سامانه بارشی لغو است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام همچنین با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش کامل قرار داشته باشند عنوان کرد: شهرداری ایلام نیز موظف شده اند تا مناطقی که در سیل‌های گذشته آسیب دیده اند را شناسایی و نسبت به رفع خطرات در آن‌ها اقدام کنند.

بیگلریان در پایان عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود تا با احتراز از اتراق در حریم مسیل‌ها و رودخانه‌ها و نیز صعود به ارتفاعات، نسبت به تحکیم انواع سازه‌های سبک اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.