رئیس دادگستری زرند:

مشارکت در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور و شهروندان است

رئیس دادگستری زرند مشارکت در انتخابات را تضمین کننده امنیت کشور و شهروندان دانست و گفت: شور و نشاط ایجاد شده در شهرستان نشان از حضور پر شور شهروندان در انتخابات است.

ابوالفضل فرحبخش گفت: اکنون ۴۵ سال است که با همت علما و مردم، حکومتی سراسر استبداد با قدمتی ۲۵۰۰ ساله کنار گذاشته شده است، در حالی که در آن زمان انتخابات مفهومی نداشت و فرد تنها به واسطه وراثت و بدون وجود شایستگی تنها پس از ولادت، ولیعهد و در آینده به مقام شاهی می‌رسید و با خودکامگی و بدون قانون حکومت می‌کرد.

وی افزود: در حالی که بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) علاوه بر جایگاه والای فقهی یک حقوق دان و قانون مدار برجسته است که تنها در باب و مبحث عقد و بیع یک کتاب پنج جلدی از ایشان به یادگار مانده است و این نشان از جایگاه فقهی و حقوقی امام خمینی دارد.

این مقام قضایی هدف از تشکیل حکومت اسلامی را سپردن پرچم اسلام به امام زمان دانست و افزود: در حکومت اسلامی قانون حاکم است و کسی نمی‌تواند به ناحق به بیت المال دست درازی کند؛ چرا که افراد در مقابل اعمال خود و در برابر قانون پاسخگو هستند.

وی تصریح کرد: در دموکراسی الهی حق رای برای افراد به رسمیت شناخته شده است و به برکت این نظام مقدس شاهد انتخابات بسیاری طی چهل و پنج سال گذشته بوده ایم که به لطف خدا با توجه به شور ونشاط انتخاباتی ایجاد شده در ۱۱ اسفند امسال نیز شاهد انتخاباتی حداکثری خواهیم بود.

رئیس دادگستری زرند کارخانه‌های متعدد ایجاد شده در زرند را از دستاورد‌های انقلاب دانست و گفت: هر اقدام بزرگی نیازمند تلاش و پیگری بسیار است که این مهم بایستی در انتخاب نماینده مد نظر قرار گیرید تا افراد اصلح، توانمند، پیگیر و دلسوز امکان حضور در مجلس شورای اسلامی پیدا کنند.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان زرند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح افزود: داشتن تقوا، توان مدیریتی، استکبار ستیزی، علاقه به مستضعفین و... از ویژگی‌های نماینده شایسته است.

وی حضور حداکثری در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: با وجود اتحاد ملی می‌توان کشوری قدرتمند در تمامی عرصه‌ها داشت و این موضوع را می‌توان در عدم حمایت مردم کشور‌های منطقه از حکومتهایشان و در پی آن استیلای داعش بر آن‌ها مشاهده کرد؛ بنابراین حتی یک رای نیز برای آینده کشور و مردم مهم است و با آگاهی، مشارکت حداکثری و حمایت مردمی مشکلات قابل رفع است.

فرحبخش به واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: با حمایت نکردن مردم و پس گرفتن بیعتشان، یزید و یزدیان در سلسله‌های مختلف اموی و عباسی قدرت یافته و به گونه‌ای که آل سعود و ظالمین از ریشه‌های نسلی و فکری آن هاست.

رئیس حوزه قضایی مجددا مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت و اظهار امیدواری کرد، با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین رقم بخورد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار