مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۹۲ هزار و ۶۰۰ تن انواع کود‌های شیمیایی یارانه‌ای از طریق ۱۰۱ شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌ها در استان توزیع شده است.

محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، ۹۲ هزار و ۶۰۰ تن انواع کود‌های یارانه‌ای با صدور ۳۵۵ هزار و ۳۸۰ حواله الکترونیکی از طریق ۱۰۱ شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های زیرپوشش در بین ۲۰ شهرستان استان توزیع شده است.

وی افزود: کود‌های توزیع شده شامل ۷۳ هزار تن کود ازته، ۱۵ هزار و ۹۰۰ تن فسفاته و ۳ هزار و ۷۰۰ تن پتاسه بوده که در بین کارگزاران استان توزیع شده و در مقایسه با پارسال ۲۸ درصد افزایش یافته است.

مظلومی اظهار کرد: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کود‌های یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تمام نیاز‌های کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و به اهتمام کارشناسان مروج در مراکز خدمات جهادکشاورزی استان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.