وزیر بهداشت با حضور در مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) در انتخابات شرکت کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

بهرام عین الهی وزیر بهداشت در حاشیه شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات در بیمارستان مهدی (عج) مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: جامعه پزشکی و نیرو‌های درمانی همواره در عرصه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، دوران کرونا و در ایام انتخابات همراه مردم هستند.

وی با اشاره به حضور خود در بیمارستان مهدی (عج) جهت شرکت در انتخابات گفت: یکسال از افتتاح این بیمارستان در دولت مردمی می‌گذرد و امروز شاهد جمع پرشور اساتید، پرستاران و کارکنان در آن هستیم.

عین اللهی گفت: با توجه به این که در این بیمارستان افرادی کشیک هستند و امکان مراجعه به بیرون از بیمارستان برای شرکت در انتخابات را ندارند، همکاران وزارت کشور صندوق اخذ رای را در این مکان مستقر کرده اند.

وزیر بهداشت با اشاره به شور و اشتیاق کادر سلامت در ایام انتخابات گفت: بسیاری از پزشکان با نوشتن «نسخه حضور» مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کردند. چرا که اساتید و پزشکان می‌دانند برای اینکه آینده خود را تامین و در آن نقش داشته باشند باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی در ادامه، حوزه سلامت را یکی از حوزه‌های مهم و نیاز‌های این حوزه را نیز بسیار، توصیف کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در دوره قبل کمک زیادی به حوزه سلامت کرد.

عین اللهی اظهار امیدواری کرد با انتخاب افراد اصلح در این دوره از انتخابات مجلس و وضع قوانین جدید، کماکان همکاری‌های حوزه سلامت با مجلس ادامه یابد و با مجموع اقداماتی که در مجلس و دولت انجام می‌شود، حوزه سلامت در ارائه خدمات به مردم، پر رونق‌تر کار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار