شجاعی با اشاره به روند خوب مشارکت مردم این استان در انتخابات گفت: تعرفه به‌اندازه کافی تامین و در صورت کمبود تعرفه رای، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

حسین شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: سمنان جزو استان‌های برتر کشور در برگزاری خوب روند انتخابات است و در زمینه تعرفه رای نیز با تمهیدات اندیشیده شده کمبودی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت کشور سمنان به عنوان نخستین استان کشور در آغاز فرآیند انتخاباتی راس ساعت مقرر معرفی شد و اکنون نیز طبق تعرفه‌های رای مصرفی مشارکت انتخاباتی در استان سمنان خوب است.

این مسوول بیان کرد: روند اخذ رای توسط کاربران در تمام شعبه‌های اخذ رای استان سمنان بدون نقص در حال انجام است و از عوامل موثر در موفقیت ارایه آموزش‌های لازم و کافی به کاربران انتخاباتی است.

شجاعی گفت: امنیت به طور کامل و ۱۰۰ درصدی در شعبه‌های اخذ رای در نقاط مختلف استان سمنان برقرار است و تا این لحظه تخلف انتخاباتی نیز گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: ۶۸۱ شعبه اخذ رای در استان سمنان فعال است که ۴۸۲ شعبه شهری و ۱۹۹ شعبه روستایی و ۵۳۸ شعبه ثابت و ۱۴۳ شعبه سیار است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: زمان قانونی برگزاری انتخابات تا ساعت ۱۸ است که با تصمیم وزارت کشور امکان تمدید وجود دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مطابق با اعلام ستاد انتخابات کشور، امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور آغاز شد و استان سمنان، با هشت شهرستان و بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.