خانواده شهید عباس دانشگر جوان‌ترین شهید مدافع حرم استان سمنان با همراهی جمعی از رای اولی‌ها با حضور در شعبه اخذ رای دبیرستان فرزانگان سمنان برای تجدید میثاق با شهدا، در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند.

 شهید عباس دانشگر متولد ۱۳۷۲ در خرداد ۱۳۹۵ در حلب سوریه به شهادت رسید، این شهید ۲۳ ساله استان سمنان که دو ماه پس از عقد عازم جبهه جهاد علیه تکفیری‌ها شده بود، بدلیل فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و مشارکت در برنامه‌های تبیینی، مذهبی و اعتقادی بعنوان دانشجوی نمونه دانشگاه افسری امام حسین (ع) بسیار مورد توجه نسل جوان و نوجوان است و امروز بسیاری از رای اولی‌های شهر سمنان با حضور در این مراسم جشن تکلیف سیاسی خود را پای صندوق اخذ رای با نام و یاد این شهید برگزار کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مطابق با اعلام ستاد انتخابات کشور، امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور آغاز شد و استان سمنان، با هشت شهرستان و بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند که ۲۷۰ هزار و ۲۴۸ نفر آقا و ۲۶۳ هزار و ۷۷۸ نفر خانم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.