رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: هر گونه حضور نامزد‌های انتخاباتی در شعب گوناگون و متعدد اخذ رای غیر قانونی بوده و نسبت به این موضوع به این افراد هشدار می‌دهیم.

تراب محمدی گفت: نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی به جز شعبه‌ای که اقدام به رای دهی می‌کنند، نباید در شعبه‌های شهری و روستایی حاضر شده و شائبه تبلیغات به وجود آورند که در صورت بروز این امر مرتکب تخلف شده اند.

وی افزود: عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات با حساسیت کامل و جدیت تمام مسایل حاشیه‌ای و پیرامونی انتخابات را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد کرده و نامزد‌هایی که در این زمینه مرتکب خلاف شوند در پرونده‌های مربوطه ثبت خواهد شد که به طور حتم در ادامه روند انتخابات تاثیرگذار است.

وی از حضور تعدادی از نامزد‌های انتخابات در شعب مختلف خبر داد و یادآور شد: گزارش‌هایی در این زمینه به ستاد انتخابات رسیده است که بدون تردید تذکرات لازم صادر شده و در صورت تداوم برخورد می‌شود.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی  از مردم آذربایجان شرقی در شهرها، بخش‌ها و روستا‌های مختلف درخواست کرد تا در صورت مشاهده موارد غیرقانونی و عدم رعایت قانون به ویژه در زمینه تبلیغات، موضوع را به نمایندگان فرمانداری و عوامل نظارتی و بازرسی اطلاع دهند.

محمدی با تاکید بر اینکه امروز به هیچ عنوان زمان تبلیغات نیست و هر گونه عمل در این حوزه تخلف است، ادامه داد: خود مردم باید با این افراد قانون شکن برخورد کرده و به موقع نسبت به جلوگیری از آن‌ها به وسیله اطلاع به عوامل اجرایی وارد عرصه شوند.

وی با دعوت از آحاد مردم به حضور به موقع در شعب اخذ رای، یادآور شد: هر گونه تاخیر در رای دادن سبب ازدحام در شعبه‌ها و حوزه‌های رای گیری می‌شود که نباید این امر خیر را در ساعات پایانی انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار