پرداخت چهار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه در کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برای ۱۰ هزار و ۷۰ خانواده تحت پوشش، تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ چهار میلیارد تومان یاری رسانی شد.

ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در بحث ودیعه مسکن باتوجه به افزایش قابل توجه قیمت ها، برای ۷۳۸ خانواده تحت پوشش تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شد، این تسهیلات تا سقف ۷۰ میلیون تومان بود.

وی افزود: در مورد تسهیلات اجاره مسکن هم برای ۱۰ هزار و ۷۰ خانواده به مبلغ چهار میلیارد تومان یاری رسانی شد. برای ۳۶۱ خانواده امسال مسکن مددجویی احداث و برای ۱۴ خانواده نیز مسکن شهری خریداری شد. این کمک‌ها از محل امداد‌های مردمی و منابع کمیته و سایر منابع بود. تا پایان بهمن ماه ۸۵۰ فقره کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده که ۳۲۸ مورد آن کمک هزینه برای زوج به صورت نقدی و سایر کمک‌ها به صورت اقلام بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲۶۷ فقره کمک هزینه جهازیه هم در اسفندماه پرداخت خواهد شد که ۲۷ زوجه و ۴۱ زوج برای دریافت این کمک‌ها اقدام کرده اند. ۲۹ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستنند که باتوجه به برنامه‌های توانمندسازی تعداد خانوار‌های تحت پوشش نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

کمیته امداد در راستای حمایت از افراد نیازمند و تحت پوشش، تمرکز ویژه‌ای روی مساله مسکن دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار