رسانه استانی ایلام به پیشواز ماه رمضان می‌رود

رسانه استانی ایلام با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع و معنوی به پیشواز ماه مهمانی خداوند می‌رود.

مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، برنامه‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده اند.

بهرام افزود: پخش زنده ویژه برنامه‌های افطار، سحر، تفسیر قرآن (سخنرانی و تفسیر آیاتی از کلام نور)، پخش زنده جمع خوانی قرآن، پوشش زنده مراسم لیالی قدر، پوشش زنده روز جهانی قدس، ویژه برنامه عید سعید فطر، پخش سریال‌های داخلی و خارجی متناسب با ماه مبارک رمضان؛ از جمله برنامه‌های متنوع معاونت سیمای مرکز ایلام در ماه مبارک رمضان است.

وی به حال و هوای معنوی رادیو ایلام در این ماه اشاره کرد و افزود: تهیه کنندگان و برنامه سازان رادیو ایلام، ۲ ویژه برنامه سحر و افطار را به صورت زنده و در قالب جمع خوانی قرآن کریم و پخش سخنرانی را در لیست برنامه‌های خود قرار داده اند. 

مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام مستند‌های گزارشی، پوشش مراسم شب‌های قدر، ویژه برنامه روز عید سعید فطر، ویژه برنامه روز قدس، مسائل دینی و پیام‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان، پخش مستند‌های فرهنگ و آداب رمضان در استان را از دیگر برنامه‌های رادیو ایلام در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

بهرام یادآوری کرد: تهیه گزارش‌های خبری متنوع از جمله پیشواز ماه مبارک رمضان، گزارش روزه اولی‌ها، گزارش رمضان و شب‌های قدر، تهیه و ارسال اخبار مکتوب، ارتباط زنده با شبکه‌های خبر سراسری از جمله برنامه‌های معاونت خبر مرکز در ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز برای تولید، تأمین و انتشار آثار و پیام‌های اثر بخش و پر محتوا متناسب با ماه مبارک رمضان، مانند: گزارش روزه اولی ها، پویش مهمانی دوست، گزارش آداب و رسوم مردم استان در ماه مبارک رمضان، عکس نوشته و پوستر سخن اندیشمندان و رمضان در جبهه به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت.

وی عنوان کرد: حوزه معاونت فنی مرکز هم علاوه بر پخش و انتقال صدا و تصویر در مرکز به فراخور برنامه‌هایی که در شهر و مساجد استان برگزار می‌شود؛ از جمله مراسم شب‌های قدر و جمع خوانی‌های قرآن و همچنین روز جهانی قدس با اقدامات فنی و استقرار واحد سیار SNG و لینک در محل برگزاری برنامه‌های ویژه این ایام، آماده انجام انتقال صدا و تصویر از طریق گیرنده‌های فنی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.