برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سنندج

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۱۰۰ غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان در سنندج تا ۲۷ اسفند دایر است.

علیرضا فروتن اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هستیم، غرفه‌هایی در این نمایشگاه خرما و زولبیا و بامیه را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان اضافه کرد:  در این نمایشگاه یکصد غرفه شیرینی و شکلات، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و کالا‌های اساسی و تنظیم بازار را عرضه خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه گوشت گرم وارداتی به قیمت هر کیلوگرم چهار میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و گوشت گرم داخلی هم با قیمت هر کیلوگرم پنج میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و زیر قیمت بازار عرضه شده است.

خرید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در نمایشگاه

وی یادآور شد: مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از امروز آغاز شده و شرایط خرید کالا‌های اساسی در این زمینه هم در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سنندج ایجاد شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب به محل نمایشگاه بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.