افزایش ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در ایام پایانی سال

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد و از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۰ شب بدون وقفه خواهد بود. 

امیر آهن جان سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه هر چه به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم، تقاضای سفر‌های درون شهری بیشتر می‌شود، از مورخه ۱۹ اسفندماه خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد و از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۰ شب بدون وقفه خواهد بود. 

او با اشاره به اینکه در روز‌های جمعه پایان سال خدمات دهی در کلیه خطوط دایر است، می گوید: سرویس دهی در روز‌های جمعه مورخه ۱۸ و ۲۵ اسفندماه برقرار است و سازمان اتوبوسرانی آماده خدمت به شهروندان محترم در روز‌های تعطیل پایان سال می‌باشد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی در روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور نیز به صورت ویژه برنامه ریزی شده است و خطوط منتهی به آرامستان بهشت آباد تقویت خواهند شد.

آهن جان با اشاره به تقارن روز‌های پایانی سال با ایام ماه مبارک رمضان گفت: با بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود و افزایش نظارت و کنترل بیشتر، برای تسریع و تسهیل در جابه‌جایی شهروندان در روز‌های پُر تردد پایانی سال تلاش خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار