امدادخودرو قزوین آماده خدمت رسانی به رانندگان و مسافران نوروزی

با اجرای رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروزی و استقرار نیرو‌های امدادی در جاده‌های استان قزوین خدمات امدادی در اختیار مسافران و رانندگان قرار می‌گیرد.

حمیدرضا تقی پور مدیر امداد خودروی قاقازان قزوین در خصوص آمادگی نیرو‌های این شرکت در طرح نوروزی اظهارداشت: همه ساله با آغاز سفر‌های نوروزی دستگاه‌های خدمت رسان در قالب طرح ویژه با استقرار در جاده‌ها نسبت به خدمت رسانی در زمان بروز حوادث و سایر مواقع برای ایمنی سفر‌ها همت می‌کنند.

وی افزود: نیرو‌های امداد خودرو نیز در کنار سایر نیرو‌ها با بسیج همه امکانات و نیرو‌های خود با ارائه خدمات فنی و تعمیرات سیار در جاده‌ها به یاری کسانی می‌روند که خودروی آن‌ها به دلیل نقص فنی، حادثه و یا هر علت دیگری امکان تردد ندارند و بایستی کمک شوند.

تقی پور یادآورشد: امسال نیز در طرح نوروزی ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادخودرو قاقازان با استقرار و تردد در محور‌های مواصلاتی استان در تعطیلات نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: تمامی نیرو‌های امدادخودرو در این ایام در خدمت مسافران و رانندگان هستند و مردم می‌توانند از خدمات آن‌ها برخوردار شوند.

تقی پور اظهارداشت: نیرو‌های امدادخودرو در ایستگاه‌های عوارضی و محور‌های مواصلاتی مستقر شده و خدمات تعمیراتی، فنی و امدادخودرویی را به رانندگان ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: توسط نیرو‌های امداد خودرو خدماتی مانند سوخت رسانی، تعمیرات سیار، انتقال و جابجایی خودرو در زمان حادثه و یا بروز اشکال فنی ارائه می‌شود.

تقی پور بیان کرد: رانندگان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات فنی، تعمیراتی و امدادی این شرکت می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۹۳ تماس بگیرند و در محدوده استان از خدمات امدادخودروی قاقازان استفاده کنند.

وی یادآورشد: شرکت امداد آباد قزوین با مجوز سازمان صمت فعالیت می‌کند و هزینه‌های دریافتی نیز بر اساس تعرفه تعیین شده از سوی سازمان صمت صورت می‌گیرد.

مدیر امدادخودروی قاقازان استان قزوین در خصوص هزینه‌ها گفت: هزینه ورودی ۳۷۰ هزار تومان و هر کیلومتر ۱۳ هزار تومان و اگر صحنه تصادف باشد نیز مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دیگر از افراد دریافت می‌شود و تعرفه‌ها از ساعت ۲۳ به بعد با ۲۰ درصد افزایش محاسبه می‌شود.

وی بیان کرد: طرح ترافیکی و خدمات سفر نوروزی از بیستم اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه دارد و مردم می‌توانند در همه ساعات شبانه روز از خدمات امدادی این نیرو‌ها استفاده کنند.

تقی پور یادآورشد: تمامی نیرو‌های امدادخودرو آموزش دیده اند و مهارت فنی لازم را دارند و با لباس فرم و کارت شناسایی و مجوز رسمی فعالیت می‌کنند.

وی اظهارداشت: در سال گذشته نیز در طول سال به ویژه تعطیلات نوروزی خدمات خوبی به مسافران و رانندگان ارائه شد و امسال نیز با همه توان در خدمت مردم هستیم.

تقی پور گفت: مسافران و رانندگان در صورت استفاده از خدمات امداد خودرو بایستی هزینه‌ها را بر اساس تعرفه دولتی پرداخت کنند و در صورت دریافت هزینه‌های اضافی می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۶۹۳ موارد را گزارش کنند تا بلافاصله موضوع پیگیری شده و با هرگونه تخلف بسرعت برخورد شود.

مدیر امداد خودروی قاقازان اظهارامیدواری کرد رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی اهمیت داده و آن را در سفر‌ها رعایت کنند تا سفری ایمن و بدون حادثه را سپری کنند.

وی گفت: به رانندگان و شهروندان توصیه می‌کنیم قبل از هر سفر از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شده و معاینه فنی هم داشته باشند و پس از استراحت کامل و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط کامل تردد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار