بیش از ۸ هزار نفر در آذربایجان‌غربی زیرپوشش طرح‌های ایمنی جاده‌ای هستند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۸ هزار و ۱۹۴ نفر در این استان زیر پوشش طرح‌های ایمنی راکبین ادوات کشاورزی، وانت بار، موتورسواران، دانش‌آموزان و عابران پیاده قرار گرفتند.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت طرح آموزش ایمنی به کاربران جاده‌ای، گفت: عابران پیاده با ۲ هزار و ۳۱۸ نفر و رانندگان ادوات کشاورزی با هزار و ۸۲۷ نفر بیشترین میزان نفرات آموزش دیده با موضوعات ایمنی جاده‌ای را شامل می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی بیش از ۲ هزار و ۵۲۷ عدد وسیله نقلیه سنگین در پایانه سیمان بار و پایانه بار آذربایجان‌غربی با نصب برچسب و شبرنگ برای تردد‌های شبانه آشکارسازی شدند.

دست‌نشان افزود: همچنین در این مدت با هدف آشکارسازی و ارائه تجهیزات ایمنی رانندگان علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی، ۶ هزار و ۹۰۴ نفر از رانندگان ادوات کشاورزی، وانت بار و راکبان موتورسیکلت نسبت به نصب شبرنگ برای آشکارسازی اقدام کرده اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، برای ایمن‌سازی راکبان موتورسیکلت هم ۲ هزار و ۷۳۴ کلاه ایمنی در بین آنها توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.