دو قهرمان پیاده روی استان همدان جهت کسب سهمیه المپیک پاریس عازم مسابقات کاپ جهانی ترکیه می‌شوند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: حمید رضا زورآوند و آرمین شاه ملکی دو ورزشکار مطرح و از ستاره‌های پیاده روی استان و کشور جهت ارتقاء رنکینک و کسب سهمیه و رکورد ورودی المپیک پاریس عازم مسابقات کاپ جهانی پیاده روی در کشور ترکیه می‌شوند.

سید اصغر ذوقی احسن گفت: هیئت دو ومیدانی استان برای این مهم اوایل فروردین ماه امسال یک دوره مسابقه رکورد گیری با حضور همه نامداران و قهرمانان پیاده روی کشور در پیست استادیوم شهدای قدس برگزار کرد و و این دو ورزشکار ملی پوش کشور علیرغم برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان با رکورد مناسب حائز رتبه‌های برتر مسابقه شدند.

او گفت: زورآوند رکورددار ۱۰ و ۲۰ هزار متر کشور و قهرمان بی رقیب کشور در طی چند سال گذشته و نماینده شایسته استان در المپیک ریو و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی است. 

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: همچنین آرمین شاه ملکی رکورددار جوانان کشور و سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان و از ستارگان پیاده روی کشور در سال‌های اخیر است.

سید اصغر ذوقی احسن گفت: این ورزشکاران پس از مسابقات ترکیه در دو مسابقه دیگر در مسابقات بین المللی جام امام رضا علیه سلام و مسابقات قهرمانی غرب آسیا که در کشور عراق برگزار می‌شود جهت شانس مجدد و کسب سهمیه المپیک به میدان خواهند رفت.

او گفت: مسابقات پیاده روی جهانی ترکیه با حضور بهترین‌ها و نامداران پیاده روی جهان در تاریخ دوم اردیبهشت ماه در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار