سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر گفت: رعایت نکردن قوانین در نانوایی‌ها سبب کاهش سهمیه آنها می‌شود.

جعفری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در صورتی که در نانوایی‌ها وزن چانه کمتر از حد مجاز باشد و تعداد نان افزایش یابد همچنین تراکنش به طور سوری انجام شود و از کارت خوان در خارج از نانوایی استفاده شود، این موارد انحراف مثبت بوده و منجر به کاهش سهمیه می‌گردد. 

او بیان کرد: فروش کنجد، نایلون و آرد و ... به جای نان نیز از جمله مواردی است که منجر به کاهش سهمیه نانوایی‌ها می‌گردد.

جعفری بیان کرد: مرخصی غیر مترقبه (شامل خرابی دستگاه همچنین قطع گاز و تعطیلی مغازه با حکم مقام قضایی) در صورتی که مرخصی در سامانه رد نشود، از جمله انحراف‌های منفی بوده و سهمیه نانوایی‌ها کاهش می‌یابد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر گفت: کشیدن کارت تکراری در نانوایی‌ها و خرید تعداد نامتعارف نان با یک کارت در نانوایی‌ها نیز منجر به کاهش سهمیه می‌گردد.

او تصریح کرد: تراکنش سوری در ساعت ۱۲ تا ۴ بامداد در نانوایی‌ها و نپختن نان با آرد تخصیصی در ماه مورد نظر و انتقال آن به ماه آینده در ماه اول انحراف منفی محسوب می‌شود و در ماه دوم انحراف مثبت و سهمیه نانوا کاهش می‌یابد. 

جعفری اظهار داشت: رعایت نکردن ساعت کاری و فروش نان به مشاغل بدون ثبت کسب و کار در کارت خوان همچنین رعایت نکردن روز تعطیل کاری و مواردی که از نظر قوانین صنفی تخلف محسوب می‌شود سبب کاهش سهمیه آنها می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار