مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران علیه این رژیم واکنش نشان داد.

ژنرال ذخیره تامر هایمن، مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی این رژیم گفت: وضعیت درباره حمله ایران از بُعد استراتژیک پیچیده‌تر است چراکه اسرائیل و آمریکا در باز داشتن ایران از این حمله شکست خوردند.

وی افزود: ایران توانست به اسرائیل ضربه بزند بدون اینکه آمریکا مجبور شود با همکاری اسرائیل به این حمله پاسخ دهد. شب گذشته اسرائیل برای نخستین بار به عنوان بخشی از این ائتلاف وارد عمل شد و این یک موضوع مهم است، اما از آزادی برخورد درباره پاسخ به حمله می‌کاهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
۶ تا موشک زدن به سفارت هفت نفر مردن ۳۰۰ تا موشک زدید یه نفر زخمی نشدههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
حسن اونها اينه كه واقعيت را ميگن هميشه لطفا شما هم بزرگنمايي نكنيد و واقعيت را بگيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الان جامعه نگرانه هرچند نهایت کاری که اسرائیل بتونه بکنه اقدام متقابل و زدن چندمرکز نظامی هست مثل قضیه پاکستان ولی باید همین برای ملت روشن بشه وگرنه افسار جنگ روانی بیفته دست اینها بیشتر از فضای نظامی ضربه میزنن به نظرم پیوست عملیات روانی یه کم ضعیف داره عمل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ببینید؛ رژیم صیهون هیچ حمله علنی رو نمیتونه علیه کشورمون انجام بده ولی بعدها از طریق تروریستهای موساد قطعا اقدام میکنه که امیدواریم با یاری حضرت حق، اون هم خنثی بشه. قطعا موساد هم هیچ شکری نمیتونه بخوره...
تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بیچاره مردم ایران
آخرین اخبار