استاندار:

برگزاری انتخابات سالم وظیفه همگان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور شهید و طبق قانون باید رئیس جمهور بعدی در کمتر از ۵۰ روز مشخص شود بنابراین ما وظیفه داریم؛ انتخاباتی سالم را در استان برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه هماهنگی فرآیند‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تسلیت حادثه جانسوز شهادت رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ادامه راه انبیا و اولیای الهی است که پس از تلاش‌های زیاد بر رژیم ستم شاهی پیروز شد و در ادامه افراد جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر پرچمدار این انقلاب بوده اند و با تلاش شبانه روزی هر روز پایه‌های انقلاب را استوار‌تر کرده اند.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی با همه وجود خود تلاش می‌کرد مشکلات مردم حل شود که این امر از ایمان قوی و باور‌های دینی ایشان نشات می‌گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایشان همواره به مسئولان توصیه می‌کردند که برای رضای الهی و خدمت به مردم از جان و دل بکوشند چرا که خداوند از آشکار و نهان ما با خبر است.

وی تصریح کرد: شهیدان همواره جهادی کار کردند لذا وظیفه کنونی ما زنده نگه داشتن یاد شهدا است که این مهم جز با خدمت صادقانه به مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور طبق قانون باید رئیس جمهور بعدی پس از ۵۰ روز مشخص شود بنابراین ما وظیفه داریم؛ انتخاباتی سالم را در استان برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: فرمانداران موظفند؛ نشست‌های ستاد انتخابات خود را برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: حدود ۱۰ هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال در استان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند که تاثیر به سزایی در شتاب حوزه اقتصادی استان دارد.

وی در پایان تصریح کرد: روستا‌ها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شوند که باید از همه جهات تقویت شوند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار