برگزاری مراسم یادبود شهدای خدمت در تبریز

مراسم یاد بود رئیس جمهور شهید و همراهان وی در مسجد دانشگاه تبریز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام نوبری در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت رییس جمهور شهید و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد گفت: قوانین خلقت بسیار مهم است از جمله بحث زندگی چند روزه در دنیا و انتقال به عالم دیگر و این قانون برای همه است منتها انسانی برنده است که خود را با قوانین تطبیق دهد و ذخیره‌ای واقعی وهمیشگی برای آخرت مهیا کند.

وی افزود: اینکه در این دنیای گذارا اگر فکری کنیم برای آخرت ارزشمند خواهد بود برای این منظور باید با مردم به نوعی رفتار کنند که اگر از این دنیا رفتیم نام نیک بماند و مردم لذت ببرند که دقایقی با شما سپری کردند.

وی با بیان اینکه دو روش و منش و عملکرد برای تقویت زندگی و مسیر ما رادر دنیا کمک می‌کند گفت: یکی اینکه انسان فقط این دنیا را بداند و دیگری اینکه انسان به آخرت هم فکر کند و این دو نگرش در بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای خدمت به وضوح آمده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید مرحوم شهید رییسی برای اینکه به مردم خدمت کند شب و روز نمی‌شناخت وتشییع پیکر شهدا در اقصی نقاط کشور عظمت خدمت به مردم رادر بین مردم نشان داد.

حجت الاسلام نوبری با بیان اینکه خدمت به محرومیت‌های اجتماعی مخصوصا قشر ضعیف و محروم برای همیشهماندگار می‌شود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید شهید آیت الله ال هاشم فرمودند تغییر یک عمل عبادی صرف به یک عمل جامع عبادی، معنوی، خدماتی ومردمی تبدیل کرد که دارای معانی و مفاهیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.