هروی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رایزنی‌های گسترده‌ای با اصولگرایان معتدل و اصلا‌ح‌طلبان برای انتخابات داریم

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: رایزنی‌ها را به صورت گسترده با اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان شروع کردیم و جلسات متعددی در روز‌های گذشته داشتیم.

جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره فعالیت‌های حزب متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و تصمیمات جلسه مبنی بر این بود که حزب اعتدال و توسعه، مردم را به مشارکت حداکثری در یک فضای باز سیاسی تشویق کند.

وی اظهار کرد: اگر کاندیدای همفکر خود به صورت مستقل از درون حزب و یا به صورت ائتلافی با احزاب دیگر پیدا کنیم وارد عرصه انتخابات خواهیم شد.

هروی بیان کرد: حزب اعتدال و توسعه هنوز به جمع‌بندی نهایی برای معرفی کاندیدا نرسیده و همچنان در حال رایزنی با افراد و احزاب هستیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: درواقع حزب دو شاخصه اساسی را اعلام می‌کند که بر این اساس با طیف‌های مختلف رایزنی می‌کنیم اول اینکه جریان‌های همسو با اعتدالگرایی باشند و دوم اینکه افرادی باشند که امکان رای‌آوری در هشتم تیر را داشته باشند لذا بر این دو شاخصه تاکید داریم و امیدواریم که بتوانیم مسیر نادرستی را که افراد خودشان را معرفی می‌کنند و احزاب از آنها حمایت می‌کنند را تغییر بدهیم، چون رویه درست این است که معرفی کاندیدا‌ها باید از دالان احزاب باشد و تابلوی احزاب باید روشن باشد که افراد را با شاخص‌های خود معرفی کنند و اینکه هر کسی از راه برسد و ثبت‌نام کند مقبول نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه احزاب به‌دلیل نگرانی که از تاییدصلاحیت دارند شاید یک مقداری در لاک سکوت فرو رفتند، اما حزب اعتدال و توسعه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده همچنین فعالیت خود در عرصه دفاتر استانی را توسعه خواهد داد آن هم با نگاهی که بتواند اعتماد عمومی را برخوردار باشد تا با اتکا بر اخلاق سیاسی بتواند شخصی را برای حمایت در انتخابات پیدا کند.

هروی بیان کرد: با افراد درون حزب اعتدال و توسعه صحبت شده و درواقع آنها با توجه به شرایطی که وجود دارد باید تصمیمشان را بگیرند. ما چه در درون حزب و چه در بیرون حزب با افراد دیگر صحبت کردیم و در روز‌های آینده شورای مرکزی حزب تصمیم خواهد گرفت که از میان افرادی که با آنها رایزنی شده کدامیک قابلیت لازم برای رای‌آوری را دارد و همسو با شاخصه‌ها حزب اعتدال و توسعه هستند.

وی افزود: ما رایزنی‌ها را به صورت گسترده با اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان شروع کردیم و جلسات متعددی در روز‌های گذشته داشتیم و با افراد متنوعی صحبت کردیم و شاید بیشتر نگرانی افراد و احزاب بر سر تاییدصلاحیت‌هاست که آن شاخصه بعدی ما است، چون ما بیشتر به‌دنبال کاندیدا‌های همسو و همفکر با خودمان هستیم که بتوانیم چه از درون حزب و چه از بیرون حزب آنها را پیدا کنیم و تمام حزب به صورت یکدست به تایید آن شخص بپردازد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: ما به جای گزینه‌ شانس و اقبال بر روی شاخصه‌های سیاسی خود تاکید داریم. حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب فرد نهایی خود با یک عده از بزرگواران و نخبگانی که رای‌آور هستند مذاکرات و رایزنی‌های خود را ادامه خواهد داد و فرد نهایی چه از داخل حزب باشد و چه از بیرون حزب اگر با شاخصه‌های حزب همسو باشد به نتیجه قطعی برای حمایت از او می‌رسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
شما نمی خواد مردم را راه کار نشان بدهید
هنوز این آقا نفهمید ه مردم نه اصول گرا را می خواهند نه اصلاح طلب های بی سوادرا
چرا که این اسمها حال مردم را بهم می زتد لکن مردم
کسی را می خواهند که متعهد به نظام مقدس اسلامی و کاربلد ومدیر باشد وبتواند
ازسر دلسوزی وتعهد کشور را از بحران اقتصادی که ناشی از تحریمهاست به سلامت
به مقصد برساند
وشعار نه شرقی نه غربی را دنبال کند وحزب مستقل که شعار مردم است نه شرقی نه غربی
جمهوری اسلامی را درجامعه پیاده نماید تا ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف فرا برسد ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
نگو حزب اعتدال بگو حزب کلیدساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
با اصولگرای معتدل و اصلاح طلبان دو آتشه یا معتدل کدام یکی بشتر مدت پسا انقلاب دست اصولگراها و یا احزاب متحد و هم سوی آنها بوده و کشور به این وضعیت کشیده شده و هر هرج و مرجی اتفاق افتاده توسط همین حزب حمایت شده چرا باید با آنها نشستی داشت .باید دنبال ضعفها گشت تا مشکلات ملت و کشور را رفع کرد این احزاب امتحان خودشان را به بدترین وجه پس داده اند .حزب فقط حزب الله و انقلابی هوشمند و بادرایت نه تند روی بدون تفکر و بی درایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اصولگرای معتدل چه صیغه ای هست ؟ ما تُپُل نداریم یا چاقِ یا لاغر.تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رمز موفقیت آقای رئیسی این بود که کاری به کار هیچ حزب و دسته ای نداشت. حرفش فقط خدا بود و خدمت به مردم،
ان شاالله در کشورمان بساط حزب بازی ها جمع بشه.
Finland
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا کمبود دارو وشیرخشک وگرانی روزانه گوشت ۸۰۰تومنی و..... خدمت به مردم محسوب می‌شود خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
سعی بشه این کاسه کوزه اصول اصلاح جمع بشه
مردم روکم اذیت کنید به فکرمرم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تو را خدا تو را به پیامبر قسم به هر کسی میاد بهش بگید وعده دروغ نده آخه بسیاری از مردم روی وعده آنها حساب می کنند برای مثال مرحوم رئیسی اومد بورس و به مالباختگان قول داد بورس را درست می کنه ولی درست نکرد هیچ قیمت ها پایین تر هم اومد، شاید اگه وعده نداده بود و مالباختگان با نصف قیمت می فروختند و خارج می شدند و یک خودرو می خریدند الآن موفق بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
هروی بیان نموده که رایزنی‌های گسترده‌ای با اصولگرایان معتدل و اصلا‌ح‌طلبان برای انتخابات داریم

تاکنون که همیشه رایزنی های گسترده انجام می دهید موافق که نبوده اید در حل مشکلات مردم اما بازاریان که رایزنی می نمایند همیشه موفق بوده اند در بالا رفتن سیر صعودی قیمت ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اصولگرایان معتدلتان را هم مشاهده کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور فقط مثل سید شجاع رئیسی میخواهیم انقلابی ولایی سخت کوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلبان یعنی ؛ من خودم جمعه فهمیدم بنزین گرون شد. در تهیه خوراک دام و طیور هم درمانده شده بود. حالا دلار سکه مسکن قطعی برق گاز کمبود آب ساعت به ساعت قیمت ها فرق میکرد تحریم برجام قلب رآکتور هسته‌ای کرونا واکسن ماسک . در کل اصلاح طلبان یعنی حسن کلید ساز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان بسه دیگه خدمت این چند ساله شما ها هیچکدام برا ریاست جمهوری نمی‌خورند ایکاش چهار تا از نخبه های کشوری که تحصیل کرده هستند و مدیریت و اقتصاد خواندند میامدند در کاندیداتوری شرکت میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
مواد غذایی 100برتبر شد گوشت 800تومن قیمت دلار و سکه مسکن همه دستاورد دولت به اصطلاح مردمی
آخرین اخبار