ریاست قوه قضاییه مطلقاً قصد و اراده‌ای برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد

مرکز رسانه قوه قضاییه در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در فضای مجازی و رسانه‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ریاست قوه قضاییه مطلقاً قصد و اراده‌ای برای گام نهادن در مسیر انتخاباتی جهت تصدی ریاست دولت را ندارد.

مرکز رسانه قوه قضاییه، در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در فضای مجازی و رسانه‌ای اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای که از دهم تیرماه ۱۴۰۰ با حکم مقام معظم رهبری مسئولیت ریاست قوه قضاییه را عهده‌دار شده‌است، بر انجام مأموریت محوله در عدلیه اصرار و تمرکز دارد و امتثال‌امر رهبری حکیم انقلاب در راستای تحول در دستگاه قضا را از مفروضات اصلی می‌داند، لذا اعلام می‌شود که ریاست قوه قضاییه مطلقاً قصد و اراده‌ای برای گام نهادن در مسیر انتخاباتی جهت تصدی ریاست دولت را ندارد و کمافی‌السابق معطوف و متمرکز بر اجرایی‌سازی مفاد فصل یازدهم قانون اساسی ناظر بر وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضایی هستند.

منبع: میزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب اژه ای زحمت کشیده پرونده های قدیمی را سروسامان دهد بیشتر ثواب دارد برای یک منزل که خریداری نمودم به جهت اینکه عروس قدیمی خانواده سنگ اندازی می‌کند 5 سال است که 1 دانگ از 6 دانگ منزل در اداره ثبت اسناد بازداشت گردیده است وجالب اینجاست که ایشان اصلان حقی از این منزل ندارند. و وکیل می‌گوید این بنده خدا تمامی کاغذ ها اسنادش موجود میباشد که اینجانب تمامی حق و حقوقات را دریافت کرده ام وماترک. حالا اینجانب مانده ام با این منزل که 6 سال است می‌خواهد انتقال سند انجام شود و من بدبخت بیچاره مانده ام چه کار کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اقای اژه ای ما خواستار حضور شما برای انتخابات ریاست جمهوری هستیم لطفا تجدید نظر بفرمایید.موقعیت سخت و مهمی هست و بودن شما امید بخشه..
آخرین اخبار